ALMANAQUES FUNDACION EU SON. PRESENTACION EN BURELA E CERVO


No Concello burelés presentouse o calendario de 2018 da Fundación Eu Son. Acompañaron aos membros deste colectivo o alcalde, Alfredo Llano, e a concelleira de Servizos Sociais, Patricia Otero. Está centrado este ano na música, é moi imaxinativo e dalles un protagonismo moi importante aos usuarios de Eu Son, algo que consideramos moi importante". Eu Son pon á venda o devandito calendario.



Visita que recibiron  de Cesarina e José Ángel, veciños e membros da Fundación Eu Son, que lle amosaron á edil de Servizos Sociais, Pilar Armada, e ao tenente alcalde, Plácido Pérez, o seu calendario de Nadal; co que colaboran dende o Concello de Cervo. Os almanaques pódense adquirir dende o día de hoxe na Farmacia  O Parque, na Peluqueria Reme, na Farmacia Casariego ou na Mercería paca, en Burela.


Comentarios

Entradas populares de este blog

XORNADAS MICOLÓXICAS IES DE FOZ

BINGO ACIA FOZ